Запрос на конфиденциальность
Home Ресурсы Тематические исследования Tiegerman повышает видимость, безопасность пассажиров

Тематическое исследование

Tiegerman улучшает видимость, безопасность пассажиров

Когда вы входите в наш фургон, у вас есть жизнь других людей что ты обращаешься. Итак, я должен убедиться, что эти люди в безопасности, и они идут домой в конце дня. Tiegerman-это непубличная школьная программа, одобренная штатом Нью-Йорк (K-12) для учащихся с языковыми расстройствами и нарушениями развития. С 1985 года Tiegerman помог детям и взрослым с ограниченными возможностями построить ценные жизненные навыки и получить образовательный опыт и услуги, в которых они нуждаются. который предоставляет услуги взрослым с нарушениями развития в Квинсе, Саффолк и округе Нассау, Нью -Йорк. Эти услуги
George Folise
Safety Manager

Tiegerman is a New York State approved non-public school program (K-12) for students with language disorders and developmental disabilities. Since 1985, Tiegerman has helped children and adults with disabilities build valuable life skills and receive the educational experiences and services they need.

The organization offers a range of resources and programs, including Tiegerman Community Services (TCS), which provides services to adults with developmental disabilities in Queens, Suffolk and Nassau County, New York. These services Оснащение программ занятости, которые предоставляют возможности профессионального обучения и развития карьеры, а также программы обезживания на основе сайтов, которые помогают людям улучшить навыки повседневной жизни. чтобы обеспечить безопасность участников своих программ. TCS управляет флотом из 20 фунтов, которые транспортируют людей на участки программ и со временем, лидеры организации поняли, что им нужна лучшая видимость в местоположении фургона и поведения водителя. Затем TCS заключил партнерские отношения с Verizon, чтобы помочь обратиться к безопасности персонала и пассажиров с надежной платформой управления автопарком, KMZ MOTOR Specat. его флот. Каждый фургон транспортирует двух сотрудников и шести человек. TCS искал более удобное мобильное приложение с автоматизированными оповещениями, которое облегчит доступ и обмениваться информацией в любом месте в любое время. В целом, TCS хотела лучше отслеживать его фургоны и водителей, и «выясните, где они находятся в любой момент, куда они идут, откуда они идут, как быстро они идут и сохраняют все в безопасности, «сказал Джордж Фолис, менеджер по безопасности для Tiegerman. Чтобы Tiegerman решал эти проблемы. Раскрытие также имеет интегрированное решение для водителя и дорожного управления, которое предоставляет видео-доказательство любых инцидентов на дороге. Менеджеры легко могут видеть маршрут каждого водителя, независимо от того, путешествуют ли они или останавливаются, в какое время они прибыли и в какое время они ушли. Водители могут получить доступ к своим собственным результатам вождения и оценочных карточек безопасности, чтобы помочь им улучшить свои привычки вождения. или испытывать механические проблемы, которые соответствуют определенным диагностическим кодам проблем. Tiegerman также имеет доступ к историческим данным и настраиваемым отчетам, таким как ежедневные отчеты для активности каждого водителя, а также пройденные расстояния, эффективность использования топлива и резкие отчеты об инцидентах вождения.

A top priority for Tiegerman is to keep its programs' participants safe. TCS manages a fleet of 20 vans that transport individuals to and from program sites, and over time the organization’s leaders realized they needed better visibility into van location and driver behavior. TCS then partnered with Verizon to help address staff and passenger safety with a reliable fleet management platform, KMZ MOTOR Reveal.

Searching for greater vehicle visibility

TCS has 20 eight-passenger vans in its fleet. Each van transports two staff members and six individuals.

Tiegerman previously had a fleet management solution that didn't fully meet its needs. TCS was looking for a more user-friendly mobile app with automated alerts that would make it easier to access and share information from anywhere at any time. Overall, TCS wanted to keep better track of its vans and drivers, and "find out where they are at any given moment, where they're going, where they're coming from, how fast they're going and keep everybody safe," said George Folise, Safety Manager for Tiegerman.

Harnessing real-time insights for better fleet management

The KMZ MOTOR Reveal GPS fleet tracking and management platform turned out to be the right solution for Tiegerman to address these challenges.

KMZ MOTOR Reveal is a fleet management platform that provides Tiegerman with location and driving telematics data to help mitigate risk and provide proof of service. Reveal also has an integrated driver- and road-facing dashcam solution that provides video proof of any incidents on the road.

TCS can access critical detail from a desktop or the app. Managers easily can see each driver's route, whether they are traveling or stopped, what time they arrived and what time they left. Drivers can access their own driving performance and safety scorecards to help them improve their driving habits.

Folise receives near-real-time alerts whenever drivers are speeding or performing other driving activities, such as idling, making long stops or experiencing mechanical issues that align with certain diagnostic trouble codes. Tiegerman also has access to historical data and customizable reports, such as daily reports for each driver's activity, as well as distance traveled, fuel efficiency and harsh driving incident reports.

Improving safety with video support

The road- and driver-facing cameras TCS installed have been invaluable for helping the organization gain more visibility into its fleet and passenger safety.

"We want to make sure the individuals are safe. Most of them are verbal, but there are some that might not be," Folise said, adding that the cameras help TCS monitor interactions in the van in the event a parent has a concern or they need to investigate a potential issue.

TCS also has a driver hotline that residents and other motorists can call to report driver behavior. Having access to video, live maps and reporting allows TCS to gather more information about these incidents and confirm whether there is an issue to follow up on, such as speeding or distracted driving.

KMZ MOTOR Reveal has helped TCS when drivers have been involved in accidents in which they weren't at fault. In one case, a driver rear-ended a TCS van. The organization was able to provide the other party's insurance company with video footage to prove the driver was liable.

«Иногда страховые компании звонят и скажут:« Наш водитель сказал, что вы, ребята, застряли на тормозах без причины ». Я скажу: «Ну, хорошо, это здорово, но у меня есть кадры камеры. (Тогда), я получу телефон на следующий день || 595 saying, 'Alright, we'll take 100% responsibility for the accident,' " Folise said.

Using Reveal, Folise is able to monitor alerts for harsh braking, phone interactions and rolling stops. Every three months, the organization rewards drivers who have a good safety record with a prize such as a gift card.

TCS is dedicated to ensuring adults with disabilities live as safely as possible. Achieving this mission depends on getting them to program sites safely. With KMZ MOTOR Reveal, TCS is able to mitigate risk, coach driver behavior and provide its community members with the safe, reliable transportation they Заслуживают. С членами их семьи », - сказал Фолиз. «Когда вы приходите в наш фургон, у вас есть жизнь других людей, с которыми вы обрабатываете. Итак, я должен убедиться, что эти люди в безопасности, и они идут домой в конце дня».

"There are six families trusting us with their family members," Folise said. "When you come into our van, you've got other people's lives that you're handling. So, I've got to make sure those people are safe, and they go home at the end of the day."

Подпишитесь на нашу новостную рассылку для полезного контента управления автопарком, доставленным прямо в ваш почтовый ящик. 624

Tags: Community, Customer Service, Performance & Coaching, Продуктивность и эффективность, Маршрутизация, || | 658 Safety, Управление командой, Обучение, Безопасность транспортного средства и актива, некоммерческая организация

Вам также может понравиться

Просмотреть все