Home Ресурсы || 517 Case studies Город Сан -Хосе ближе к Стать умным городом

Тематическое исследование

Город Сан -Хосе ближе к тому, чтобы стать умным городом || 540

 
в городе Наш размер и сложность вам необходимо работать с инновационными решениями, могут перейти в масштаб и являются надежными, а KMZ MOTOR дает нам все это. Городской менеджер в городе Сан -Хосе
Kip Harkness
Deputy City Manager at City of San Jose

Когда вы находитесь в центре Силиконовой долины, жители ожидают хорошего пользовательского опыта, куда бы они ни пошли. И когда вы управляете Департаментом общественных работ, это распространяется на все, от исправления переполненной канализации до быстрого ответа на звонок по контролю за животными. «Наше видение города заключается в том, что мы должны быть такими же инновационными, как сообщество, которым мы обслуживаем. Нам понадобится

As Deputy City Manager of the City of San Jose, Kip Harkness explains, “Our vision for the city is that we need to be as innovative as the community that we serve. We’re going to be needing to Решения с использованием данных. » Помогая сделать это видение работы - это парк из 2750 автомобилей, охватывающих 250 городских объектов. Отслеживание технического обслуживания, местоположения и состояния каждого транспортного средства оказалось проблемой. Служба на различных транспортных средствах, в том числе || 570

The City of San Jose needed a software platform to improve dispatching, allow officers to easily find an available car and track needed service on a range of vehicles, including police cars, фургоны по контролю за животными и пожарные машины. Они также искали платформу, которая могла бы легко интегрироваться с их существующими инвестициями в технологии, такую ​​как программа парковки полиции и их система управления активами.

Соединение точек на карте || 575 == = Для менеджера флота Дэн Сансери, поиск

For Fleet Manager Dan Sunseri, finding Дополнительный инструмент управления флотом || 577 was about connecting data from the new software to existing systems to get a complete picture. “We have that additional data that we can bring into our datasets already, take that information, report on it and get useful information to make key decisions about vehicle purchases…driver behavior […] idle reduction and fuel use, so the information is invaluable.”

One major area they were able to improve was response times to resident calls. If a sewer needs attention during a storm, crews can get to the scene more quickly. As Sunseri said, “Having a deployment with this technology makes it much more efficient.” Increased efficiency shows residents that the city is committed to responding to their calls promptly.

It also helps keep residents and animals more secure. If the city gets a call for an aggressive dog, Animal Control can more quickly respond when they can see where people are, as Captain of Animal Services Operations Jay Terrado described, “If there’s an emergency out in the field, we would like to send the closest officer available, and KMZ MOTOR allows us to do that.”

Prior to using KMZ MOTOR, police officers had to manually find an available car when shifts changed. They simply didn’t know where cars were parked in large lots and they were hard to locate. With KMZ MOTOR, officers are now able to look at a digital screen to see which car is available, allowing officers to get into vehicles more quickly and spend more time responding to residents. That switch also helped them save significant time and money by putting the mechanic who used to do that manual work back in the garage repairing vehicles.

Tracking maintenance and driver behaviors

Keeping vehicles properly maintained is a very important, but also monumental, task. With KMZ MOTOR, the city is able to track trouble codes, so they know if a vehicle needs to be pulled in for service. Fleet Technology Manager Uyiosa Oviawe explained the importance of that: “If a vehicle has trouble codes, we want to be able to pull that out and put it in the shop and get it repaired right away. Our whole goal is to efficiently manage these assets so that our clients, which are the different departments, have vehicles when they need them to respond to emergencies.”

They can also track regular maintenance based on the vehicle type in their database and set up alerts to have those cars pulled into the shop when needed, allowing for better planning and reduced expenses for major repairs.

Tracking driver behaviors provides the data needed to start safety conversations. Drivers now know the system can track speeding, hard braking and acceleration by driver, and, by reducing those behaviors, they are also helping to maximize the life cycle of the vehicle.

Это сводится к налогоплательщикам

В конечном итоге клиенты города Сан -Хосе являются его налогоплательщиками. Они хотят знать, что их доллары используются в пользу хорошего использования, и что данные являются частью принятия решений города. С KMZ MOTOR, город смог сократить расходы, оцифровывая ручные процессы, лучше заботиться о своих активах и контролировать расходы на транспортные средства, такие как использование газа. Важно работать с инновационным решением, которое будет хорошо масштабироваться и будет надежным. Кип Харкнесс считает, что они обнаружили, что инновационное решение по управлению флотом в KMZ MOTOR, чтобы помочь им достичь статуса Smart City: «KMZ MOTOR - это именно то, где мы хотим пойти с умным городом. Это многое рассказывает нам о нашем флоте и помогает нам научиться управлять управлением автопарком и сделать наш город лучше ». Повторно и повторно зарядил », чтобы выполнить свою работу. Заинтересованный персонал, инновационная система управления автопарком и более быстрое время отклика-все это является частью того, как

In a city so large and diverse, it’s important to work with an innovative solution that will scale well and be reliable. Kip Harkness believes they have found that innovative fleet management solution in KMZ MOTOR to help them achieve smart city status: “KMZ MOTOR is exactly where we want to go with the smart city. It tells us a lot about our fleet and helps us learn how to do fleet management and make our city work better.”

He’s happy to see that his staff is excited about the tool as well, calling them “re-engaged and re-energized” to do their work. An engaged staff, an innovative fleet management system and quicker response times—it’s all a part of how KMZ MOTOR и наши высшие решения || 6 601 help cities and organizations go with confidence.

Подпишитесь на нашу новостную рассылку для полезного контента управления автопарком, доставленным прямо в ваш почтовый ящик.

Tags: Cost control, Dispatching & Scheduling, Field management, Продуктивность и эффективность, Безопасность || 656 , Team Management, Техническое обслуживание транспортного средства, Data & Analytics , Использование флота

Вам также может понравиться

Просмотреть все