Home Ресурсы Блог Это время для телематики? | || 481
3 минуты, чтобы прочитать

Это время для телематики?

от Holly Dempster 11 августа 2020 года

Телематические решения быстро выросли в популярности в последние годы. Но в то время как многие другие компании уже видят преимущества таких решений для мониторинга и управления удаленными рабочими силами, многие другие упускают. 521

The reasons for forgoing a telematics solution vary. Some business owners feel that they are managing just fine without one, while others may feel that their business does not warrant a comprehensive solution. In truth, there is rarely a fleet business that cannot be potentially improved by telematics technology.

Если вы в настоящее время не имеете телематического решения, но испытываете какую -либо из приведенных ниже проблем, то есть большая вероятность, что вы могли бы извлечь выгоду из того, что она на месте - независимо от размера и настройки вашей организации. || 525 = == Ваш бизнес растет

Your business is growing


Успех не без его борьбы. С новыми клиентами появляются новые наборы требований, сроки, чтобы соответствовать и SLA, чтобы поддержать. Без решения для управления высококлассным обслуживанием, удовлетворение этого возросшего спроса может быть проблемой. Ошибки теперь потенциально могут повредить новые отношения и перегружать ограниченные ресурсы. С телематикой вы можете точно определить точное местоположение любого драйвера в практически в режиме реального времени, обновляя инструкции по маршрутизации и работе всего за несколько кликов. || 533

That’s why growth can be a precarious stage for some business. Mistakes now can potentially damage new relationships and overstretch limited resources.

As you add more remote workers, it’s vital that you can monitor their whereabouts and communicate updates and instructions with minimal interruption. With telematics in place, you can pinpoint the exact location of any driver in near real-time, updating routing and job instructions in just a few clicks.

You’re wasting money


Every business wants to eliminate waste. However, the reality is far harder than the aim. It’s one thing to know that you are spending £X per month on fuel, for example, but it is quite another to know how much of that fuel is wasted.

With a telematics solution in place, you can spot and work to reduce waste right across your fleet.

Data on driver behaviour such as idling and harsh drivers can be used to detect and deter wasteful practices while optimised routing helps to prevent your drivers from going out of their way.

You’re concerned about safety

Fleet safety is always a top priority. Owners of fleet-reliant business have a duty of care, not just to their staff but also to other road users. And this is only one area of concern.

As well as the potential risk of injury, road accidents can carry significant business and financial implications, including repair bills, vehicle or driver downtime and increased insurance premiums.

If you’re concerned about fleet safety, there are few better tools on the market than a telematics fleet management solution. A comprehensive system allows you to monitor unsafe behaviours such as speeding and harsh driving. This information can be used to coach and incentivise drivers into safe driving styles.

Вы изо всех сил пытаетесь отслеживать свой персонал Персонал в течение рабочего дня. Но что происходит между остановками или когда они выключены? С помощью телематики

You may be confident that you know the rough whereabouts of your remote staff during the working day. But what happens between stops or when they clock off?

Unfortunately, unauthorised personal use of company vehicles and equipment is not uncommon and it has the potential to impact your bottom line significantly.

With the help of a telematics Решение, вы можете отслеживать местоположение ваших транспортных средств 24/7, устанавливая оповещения для запуска всякий раз, когда они работают за пределами рабочего времени или в несанкционированном область. И хотя один или два несчастных клиента могут быть на норме на курс, если это число увеличивается, ваш бизнес скоро может возникнуть в беде. Превышать ожидания клиентов-улучшение уровней обслуживания, удовлетворенности и лояльности в процессе. Вы даже можете поделиться этой информацией напрямую с клиентами, позволяя им отслеживать драйверы до своей двери.

Your customers are unhappy

There are few greater obstacles to customer loyalty than poor service. And while one or two unhappy customers may be par for the course, if that number is increasing, your business could soon be in trouble.

With the total visibility afforded by a telematics solution, it’s easy to meet and exceed customer expectations – improving service levels, satisfaction and loyalty in the process.

By having near real-time location data at your fingertips, you can keep customers up to speed with accurate and timely ETAs. You can even share this information directly with customers, allowing them to track drivers to their door.

Вы изо всех сил пытаетесь масштабироваться? Ваши клиенты недовольны? Чувствуете, что работаете слепым? Если это так, то это может быть время для телематики. Чтобы узнать больше, запланируйте продукт || 568 demo с одним из наших специалистов. 


Holly Dempster

Холли является лидером по маркетингу для KMZ MOTOR UK и Ирландии. За последние 6 лет она отвечала за реализацию маркетинговой стратегии компании и создала множество кампаний с высоким уровнем воздействия и перспективы. Благодаря 11 -летнему опыту в области ИТ -сектора и степенью журналистики, ее страсть заключается в предоставлении результатов, которые могут повысить ценность и облегчить решения по всему бизнесу.


Теги: All

Связанные блоги
8 best practices of top performing sustainable companies and fleets Want to keep your whole team happy? You need fleet management tech How to see success with smaller fleets

Find out how our platform gives you the visibility you need to get more done.

Вам также может понравиться

Просмотреть все