Home Ресурсы Блог Сервисная индустрия, повышенная с помощью Advanced Telematics | || 487
4 минуты, чтобы прочитать

Сервисная индустрия, повышенная от Advanced Telematics

От KMZ MOTOR Team 1 мая 2024 года

Услуги играют жизненно важную роль в экономике Европейского Союза, что составляет приблизительно 70% его валового внутреннего продукта (ВВП) и аналогичный процент его занятости (1). Хотя это важный сектор, это один из основных секторов, затронутых потерей импульса в экономике ЕС (2). PPS (стандарт мощности за покупку) от лета. Предполагается, что он достигнет дальнейшего темпа, до 1,7%, в 2025 ”

As the European Commission explains “EU GDP growth is forecast to improve to 1.3% in 2024, still below potential and a downward revision of 0.1 pps (purchasing power standard) from summer. It is projected to gain further pace, to 1.7%, in 2025” (3). Несмотря на это предсказанное небольшое восстановление, предприятия столкнутся с многочисленными препятствиями при поддержании конкурентоспособности (4). в этом году. Компании в секторе услуг должны сосредоточиться на создании прочной основы и критической проверке их операционной эффективности, эффективности, экономической эффективности, экологической устойчивости и выбросах флота. Кроме того, они должны определить приоритеты в разработке стратегии, которая сосредоточена вокруг удовлетворенности клиентов, чтобы иметь возможность повысить свою общую производительность. Технология может помочь преобразовать бизнес в сфере услуг в сфере услуг для работы в умной форме. 1 Использование интеллектуальных данных для снижения затрат на флот

The current economic climate is also expected to continue facing difficulties this year. Companies in the service sector should focus on establishing a strong foundation and critically reviewing their operational efficiency, performance, cost-effectiveness, environmental sustainability, and fleet emissions. Additionally, they should prioritise developing a strategy that centres around customer satisfaction to be able to enhance their overall performance.

The good news is that advanced telematics technology can help transform businesses in the service industry to work in a smart manner.

Let’s dive into what the future of the service industry looks like:

 

1. Using smart data to reduce fleet costs

Повседневные обязанности часто мешают менеджерам автопарка, чтобы оценить производительность своего транспортного флота. Если бы они использовали сложные технологии управления автопарком, они смогут получить как всеобъемлющее, так и подробное представление о областях, где эксплуатационные расходы могут быть сокращены. || 548

A good starting point for any company is to have a detailed overview of its operating costs. This includes knowing the fleet’s total fuel usage and the specific fuel consumption for each vehicle, the cost per operation, and identifying hidden costs that not only increase fuel consumption but also put the safety of equipment and vehicles at risk.

Factors such as excessive speeding, prolonged vehicle idling, insufficient vehicle maintenance, and suboptimal route planning could be diminishing the profitability of the business and unnecessarily increasing operational costs.

Regularly analysing operational efficiency is essential for businesses to enhance cost-effectiveness, strengthen their competitive edge and increase profitability.

In fact, companies in the service industry that have implemented telematics have managed to achieve reductions in fuel costs (24%), accident costs (28%), labour costs (23%), vehicle maintenance costs (19%), and insurance costs (22%).

Download the new Advanced Fleet Management for the Services Industry 2024 И выясните, как технологии отслеживания GPS формируют отрасль обслуживания. || 563

2. Promoting customer centric culture is a must for the service industry

Customer centric culture is a game changer for the service industry, which is why it’s necessary to provide accurate ETAs (estimated time of arrival) to build trust with customers in the service provided. By sharing meaningful information with customers, they become more engaged in the process, gaining insight and exerting a degree of control over the scheduled operation and service.

This extra level of trust can help promote customer retention and loyalty, which is key for companies.

Согласно нашим последним После реализации технологии телематики. Дневные операции компаний в сфере услуг.Fleet Technology Trends survey, fleets in the service industry in Europe improved their customer service by 24% after implementing telematics technology.

Download the new Advanced Fleet Management for the Services Industry 2024 and discover how GPS tracking technologies are improving the day-to-day operations of companies in the service industry.

 

3. Укрепление безопасности команды в основе бизнеса

Безопасность должна быть фундаментальной опорой для любой ответственной компании. Содействие безопасной среде, в которой работники могут выполнять свою деятельность в безопасных условиях. имеют решающее значение для поддержания оборудования в безопасном рабочем состоянии. Комплексный путь.

For businesses that rely on vehicle use, factors like ensuring vehicles are well-maintained, selecting safe routes, and effectively planning the workday are crucial to keeping the equipment in a safe working condition.

Advanced telematics can help you in all these areas, which is a great way to prioritise the safety of your team and enables you to improve safety measures in a comprehensive way.

Фактически, последнее исследование трендов с технологией флота в Европе показало, что 57% европейских флотов повышали безопасность и 49% сократили несчастные случаи с помощью передового решения для управления флотом.

Загрузите Advanced Управление флотом для индустрии услуг 2024 и выясните, как преимущества отслеживания активов.

Sources:

KMZ MOTOR Team

Мы ведем подключенный мир в постоянном движении! Мы автоматизируем, оптимизируем и революционизируем то, как люди, транспортные средства и вещи движутся по всему миру.


Теги: Контроль затрат, Обслуживание клиентов || 633 , Производительность и эффективность

Связанные блоги
Top fleet management insights for Irish businesses Incorporating Vision Zero into your fleet safety programme Vehicle fleet management plays a vital role in improving daily operations

ПРОДАНА ДЕМО || 753

Find out how our platform gives you the visibility you need to get more done.

Вам также может понравиться

Просмотреть все
Служба поддержки клиентов

3 способа отслеживания транспортных средств может помочь улучшить обслуживание клиентов

Отслеживание расположения вашего флота с помощью системы отслеживания транспортных средств может помочь вам достичь ваших целей. Узнайте три способа ...

Прочитайте больше